W połowie czerwca miał miejsce finał majowego konkursu fotograficznego marki Marmot, organizowanego we współpracy z naszą redakcją oraz Stowarzyszeniem Wysokogórskich Przewodników Tatrzańskich. Tak jak przypuszczaliśmy, spotkał się on z Waszym olbrzymim zainteresowaniem! J Zgodnie tematyką - „Uwolnij emocje zaklęte w górach - nadesłaliście do nas setki inspirujących fotografii, obrazujących piękno gór oraz Wasz związek z nimi. Serdecznie za to dziękujemy! I donosimy, iż wszyscy laureaci - wybrani Waszymi „polubieniami” na naszym fanpage’u oraz głosami organizatorów - „odebrali” nagrodę główną, jaką było wejście na słynnego, tatrzańskiego Mnicha (2 068 m n.p.m.)! Finalne wejście, nadzorowane pod opieką przewodników z SWPT, zgodnie z planem odbyło się 16 czerwca. I - co najważniejsze - zakończyło się pełnym sukcesem! :)
Przypomnijmy - sponsorowany przez markę Marmot konkurs fotograficzny odbywał się na naszym fanpage’u między 3 a 31 maja. Jego zadanie polegało na przesłaniu zdjęć obrazujących emocje związane z obcowaniem w plenerze górskim. Przez cały miesiąc regularnie publikowaliśmy Wasze zdjęcia w dedykowanej galerii. Wejście na Mnicha wygrywało z urzędu pięć osób, które przesłały do nas zdjęcia z finalną, największą liczbą „lajków”. Trzech kolejnych laureatów wyłoniły zdjęcia jury, czyli naszej redakcji oraz przedstawicieli Marmota i SWPT. I w ten sposób zaproszenie do wejścia na Mnicha uzyskały następujące osoby (kolejność alfabetyczna): Paweł Kiesiak, Gniewomir Knapski, Paulina Król, Iwona Mielczarek, Marika Namyślak, Ernest Partyka, Kamil Piotrowski i Maciej Pluta. Gratulując wszystkim laureatom, prezentujemy w niniejszej relacji ich zwycięskie zdjęcia :)
Samo wejście na Mnicha odbyło się zgodnie z planem - szybko, sprawnie i przyjemnie :) W niedzielę 16 czerwca o godzinie 6 rano komplet laureatów spotkał się przy schronisku pod Morskim Okiem z grupą czterech przewodników z SWPT - Zofią Bachledą, Zdzisławem Chmielem, Grzegorzem Kubickim i Piotrem Krzanem. Każdy z nich odpowiadał za dwie, wybrane osoby. Zostały wręczone uprzęże, kaski, omówiony został przebieg całej akcji górskiej, wraz z wszystkimi obowiązującymi zasadami. Planowo, od momentu opuszczenia rejonu schroniska aż do powrotu - przewidziana została ona na około sześć godzin. A jak wyglądała…? Prezentujemy podsumowanie Piotra Krzana: „Wszyscy uczestnicy dotarli na miejsce wczoraj i - co jeszcze ważniejsze - wszyscy zdobyli Mnicha, a - co najważniejsze - wszyscy wrócili szczęśliwi na dół ;-) Zaczęliśmy bardzo wcześnie rano - o 6.30 wyruszyliśmy spod schroniska nad Morskim Okiem, gdyż prognozy mówiły o załamaniu pogody koło południa i tak się rzeczywiście stało. Tyle tylko, że my już wtedy jedliśmy obiad w schronisku po całej akcji! Także brawo dla wszystkich uczestników!
Czy coś trzeba więcej do tego dodawać...? W imieniu redakcji naszego portalu, krajowego dystrybutora marki Marmot - krakowskiej firmy Raven - oraz grupy SWPT serdecznie dziękujemy wszystkim uczestnikom za wysyłkę zdjęć konkursowych. Często stały one na naprawdę wysokim poziomie i aż żałowaliśmy, że na Mnicha mogło wybrać się tylko osiem osób. Samym laureatom gratulujemy świetnej postawy na szlaku! Cieszymy się, że mogliśmy współorganizować ten konkurs i razem z Wam przeżywać emocje, jakie góry wyzwalają w nas wszystkich! :)
--
O producencie
MARMOT - amerykański producent specjalizujący się w produkcji najwyższej klasy odzieży i sprzętu outdoorowego, zarazem jeden z kluczowych brandów w portfolio koncernu Newell Brands. Firma znana jest z umiejętności tworzenia produktów, które łącząc stricte techniczny charakter, jednocześnie wyróżniają się nowoczesnym wzornictwem i proekologiczną produkcją. Dedykowane są one nie tylko miłośnikom gór, podróży i sportów aerobowych, ale i miłośnikom świata mody, preferującym rekreację na świeżym powietrzu. Marmot ceniony jest za rozwijanie autorskich, innowacyjnych patentów, dzięki czemu uchodzi za jednego z technologicznych liderów na rynku outdoorowym. Priorytetową wartość dla jego zarządzających stanowi produkcja przyjazna dla człowieka i środowiska naturalnego, nierzadko bazująca na materiałach recyklingowych. Flagowym przykładem jest tu m.in. linia odzieży membranowej Precip® ECO oraz śpiwory Trestles Elite Eco 30, będące nowościami w ofercie producenta na sezon wiosna & lato’ 2019.
Aktualnie produkty Marmota dystrybuowane są do kilkudziesięciu krajów na całym świecie, w tym do większości krajów Europy. Od 2005 dostępne są również w Polsce, a ich wyłącznym dystrybutorem jest krakowska firma Raven.
Więcej informacji na https://marmot.eu oraz http://marmot.com.
#wearemarmot, #marmotmountaineurope
--
O SWPT
Stowarzyszenie Wysokogórskich Przewodników Tatrzańskich (SWPT) powstało w czerwcu 2015 roku w Zakopanem i zrzesza grupę 22 profesjonalnych przewodników z państwowymi upoważnieniami przewodnickimi I i II klasy. Stanowią oni zgraną grupę miłośników i znawców Tatr, zarazem kontynuatorów bogatej tradycji przewodnickiej, sięgającej 1875 roku. Główną ideą założenia organizacji była chęć promocji grupy kwalifikowanych przewodników tatrzańskich, posiadających kompetencje i uprawnienia do świadczenia usług poza znakowanymi szlakami, w trudnym terenie wysokogórskim. Każdy z członków SWPT uczestniczył w wieloletnich kursach i szkoleniach, dzięki czemu nabył umiejętności techniczne i doświadczenie pozwalające na realizację wymagających projektów wysokogórskich.
Więcej informacji na http://swpt.pl oraz https://www.facebook.com/przewodnicy.swpt - polub fanpage! :)
Z ostatniej chwili
- [04.02] Trudne warunki w polskich górach. Zobacz oficjalne komunikaty
- [04.02] Tatry zamknięte dla turystów, czwarty stopień zagrożenia lawinowego
- [01.12] Najnowszy kryminał Hendera odkryje przed Wami klimat Gór Sowich, jakiego nie znaliście
- [24.02] Zanocuj w lesie
- [12.02] Prosto do serca czyli walentynkowa promocja w combat


















Komentarze