Zdjęcia autorstwa tego użytkownika

Artykuły użytkownika

15.10.2017 - niedzielny poranek, godzina 6:00 - dojeżdżamy do Gliczarowa Górnego na godzinę przed wschodem słońca. Rozglądając się nie widać nic. Wszystko szczelnie zakryte mgłami i chmurami.

Około 6:00 jesteśmy na miejscu. Słońce jeszcze nie wstało, niebo jest kolorowe, Tatry widoczne otulone lekkimi chmurami, a w oddali majaczą gdzieś Góry Świętokrzyskie…

Po kilku dniach w Tatrach na ostatni dzień przenieśliśmy się w Gorce i wreszcie mogliśmy powiedzieć, że to są nasze góry. Niskie, spokojne, dostojne, takie, które uwielbiamy.

Trzeci dzień w Tatrach spędzamy na Giewoncie. Przepiękna pogoda, dalekie widoki, niebieskie niebo, tatrzańskie szczyty, odległe Beskidy. Cudownie jest...

Drugi dzień w Tatrach również wykorzystaliśmy na zrobieniu sobie sesji ślubnej. Tym razem wybraliśmy się w kierunku Czerwonych Wierchów,

W sobotę 14 stycznia 2017 mieliśmy w swoim życiu ważny dzień. Wzięliśmy ślub… Od wtorku wędrowaliśmy po Tatrach mając przy sobie suknię i garnitur...

Cyrla i Hala Łabowska w Beskidzie Sądeckim. Podsumowanie wycieczki.

Pogórza Karpackie nie są doceniane przez turystów, Są niskie, małe, zalesione, "nieatrakcyjne". Czy aby na pewno tak jest? A może jest w nich coś niezwykłego...

Bieszczadzka jesień z widokiem na Połoniny i Tarnicę.

Strony

O użytkowniku

blog podróżniczy
Miłości do gór nauczyć się nie można. Trzeba je pokochać z samego siebie