W przed ostatni dzień mojego urlopu tj. 08.10 postanowiliśmy z Mężem... to jedziemy jutro w Tatry. Szybki rzut oka na prognozę... nie za ciekawie... Niektóre prognozy, że deszcz... Prawie wszystkie, że duże zachmurzenie. Ale jedziemy!

Spakowanie plecaka i naładowanie baterii tych w aparatach :):) bo te nasze mieliśmy już w Tatrach ładować tylko tam będąc bo nie liczyliśmy na widoki... ale ja to w górach bywa... są niespodzianki :):) Na parkingu u wylotu Doliny Chochołowskiej, zostawiliśmy auto, ni było praktycznie nikogo... kilka aut ludzi którzy na pewno noc spędzali w schronisku.

Przejście doliną było kontemplacją ciszy... 4 osoby nas minęły idąc w tą stronę co my, 5 osób wracając z gór od strony schroniska. Tatry za chmurami... mgielne... ale i tak mieliśmy radochę, że tam jesteśmy! Pod schroniskiem termos i herbata i tak zleciało... pół godziny. Gdy już ruszaliśmy na Grzesia zza chmur słońce zaczęło świecić. No to z większą energią szliśmy do góry.

Warunki na szlaku... na początku dużooo błota... dużo! A to były godziny poranne. Od rozstaju na przełęcz Bobrowiecką już więcej ubitego śniegu, śliskiego. Ale szło się dobrze! Ludzi dalej... brak. Potem minęło nas już kilka osób :) Po wyjściu z lasu kilka metrów bez śniegu potem już normalnie jak w zimie... ubity śnieg. Na Grzesiu nie było nikogo, widoki zapierały dech... Nie było wiatru nic a nic. Chmury słońce... Byłam pod takim wrażeniem jakbym w górach pierwszy raz była... co chwilę mówiłam "o spójrz tutaj"... potem tak zapatrzeni w góry siedzieliśmy w ciszy... A widoki sami zobaczcie na zdjęciach :)

Autor zdjęć w galerii:

W portalu Góry i Ludzie również Ty możesz zostać autorem galerii, które zobaczą tysiące Internautów! Już dziś zarejestruj się i zacznij bezpłatnie dodawać swoje fotografie. To doskonała reklama dla Ciebie i Twoich górskich dokonań. Więcej informacji znajdziesz tutaj.

Dodaj własną galerię

Już dziś zarejestruj się i dodawaj własne galerie dla tysięcy czytelników portalu!